4/24/2015

[01] Louder Than Words



Witam Was na nowo otwartym blogu graficznym. Łee, już tyle jest blogów, po co kolejny? Przez ponad rok jestem szabloniarką Pandy i od jakiegoś czasu myślałam nad własnym kątem. Ostatnio do szabloniarni dołączyło dużo uzdolnionych graficzek, jeszcze więcej jest stażystek - zaczyna robić się tłoczno. Stwierdziłam, że to najwyższy czas w połowie przenieść się do siebie. Na Pandzie będę publikowała szablony, tutaj samą grafikę.
Głupi czas na zakładanie bloga - przede mną matury. Mam w tym mój cel, ale nie będę się rozpisywać o moich przemyśleniach.
Bycie jedyną autorką może być trochę smutne, dlatego jeśli ktoś chciałby się do mnie przyłączyć, znajdzie się dla niego miejsce. Uciekam przed tłokiem w tłok? Nie, zaprosiłabym góra dwie osoby, nie sądzę też, żeby dużo graficzek chciało publikować tutaj. Jeśli ktoś się znajdzie, niech pisze do mnie (kontakt niżej).

I najważniejsze: KONKURS!
Zapraszam do zapoznania się z zakładką na górze i do udziału :)

 

Na razie skromnie, jedna sygnatura i dwa nagłówki. Jednak dla mnie to jest dużo, zważywszy na to, że wszystko powstało w dwa dni. To jest jeden z moich powodów na założenie bloga - danie sobie porządnego kopa w dupę, żeby coś robić. Nie tylko coś, ale to, co mi się podoba.
Każda z tych prac została zrobiona w inny sposób niż wcześniej robiłam, dlatego z każdej jestem bardzo dumna. Chociażby tylko za to, że potrafię zrobić coś inaczej.

2 komentarze: