10/28/2015

[11] Nowe życie


Nie było mnie tu dwa miesiące. Najsmutniejsze w tym jest to, że w ogóle zapomniałam o tym blogu.
Przeprowadziłam się do Krakowa. Zaczęłam studia. Poznałam mnóstwo nowych ludzi. Za kilka dni do sklepów trafi tom mangi, nad którym pracowałam.
W akademiku mieszkam razem z pięcioma dziewczynami. Jest nas tłum, ale dogadujemy się. Dwie z nich oglądają anime, więc często mamy wieczorami seans, ostatnio obejrzałyśmy całe Psycho-Pass. Poniżej jest tapeta z moim ulubionym parringiem z serialu, który zobaczyłam właśnie dzięki współlokatorce.


Tapeta z serialu In The Flesh [1360 x 768]

3 komentarze:

  1. Wróciłaś. <3
    Śliczna tapetka. Bardzo podobają mi się kolorki. Jest bez wątpienia praktyczna, a to ważne.
    Mam nadzieję, że będziesz się tu częściej pojawiała. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie powinnaś napisać, żebym się częściej udzielała na Pandzi? :3

      Usuń
    2. To swoją drogą! Indywidualnie też się trzeba rozwijać. xD

      Usuń