8/21/2015

[10] Czas płynie

Czas tak szybko dla mnie leci, że nie zauważyłam, a tu minął miesiąc od mojego ostatniego postu. Zajęłam się tak bardzo pracą oraz akcją Współpraca z Pandą, że mnie to całkowicie pochłonęło.
Sygnatura powyżej była publikowana na Pandzie, ale bardzo mi się podoba, więc tu też wylądowała. (A tak naprawdę dlatego, żeby post nie był taki smutny). Poniżej pokazuję wam zamówienie na grupę na facebooku. Nie wiem dlaczego to ja zostałam poproszona o zrobienie pracy z k-popu, ale wyszło dość proste.

3 komentarze:

  1. Tło na facebuka?
    Jak najbardziej okej. Tak na spokojnie, ale też konkretnie. Tematyki nie znam, może kiedyś za 10 lat to nadrobię. :D
    Ten facet z lewej jest tak przycięty. :/ Wiem, że na fejsie przysłoni ten ubytek zdjątko profilowe, ale ot tak na grafice to nie wygląda dobrze.
    Sygnaturka jest extra. Postawienie tylko na niebieski akcent robi swoje.
    Pozdrawiam! ;)

    PS Zamówienie na serio się robi. I promise! Jutro niedziela, więc przysiądę konkretniej. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, poczekam :)
      Facet jest przycięty, bo tam jest miejsce na awatar, więc stwierdziłam, że nie ma sensu go wymazywać, skoro nie będzie tego widać.

      Usuń
  2. Fajna sprawa! :D
    Podobuje mi się to tło. :)

    OdpowiedzUsuń