1/25/2016

[15] Dwa lata Vanes

Wiecie co? Dokładnie dwa lata temu zaczęłam swoją przygodę z grafiką i stworzyłam mój pierwszy szablon. Ostatnio odzyskałam wenę i naprawdę robię sporo rzeczy. Wszystkiego nie zobaczycie, bo jest szykowana notka specjalna na Pandzi, no i tutaj nie publikuję szablonów.
Dużo się zmieniło przez te dwa lata. Skończyłam szkołę, zaczęłam studia, dostałam pracę, przeprowadziłam się, ale też zdobyłam mnóstwo znajomych i zyskałam optymizm w życiu. To był bardzo dobry i produktywny czas. Stworzyłam około 180 szablonów oraz około 190 osobnych grafik.



Nie uwierzycie! Tyle razy próbowałam namówić Rinne, żeby stworzyła jakąś grafikę na zabawę do Pandy, na jakieś notki tematyczne i współprace... i teraz się udało. Powyższa piękna sygnaturka jest autorstwa właśnie mojej kochanej Rinne :3

 
↑ współpraca z Zielonym Kociakiem ↑
 

5 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat niech graficzy, graficzy naaaam! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat!
    Po pierwsze: piękne prace! Wszystkie są niesamowite c: Moje serce podbił jednak drugi nagłówek, mimo iż trzeci jest z Deadpoolem c: Ostatnio też mam wenę na tworzenie prac z postaciami Marvela c:
    Po drugie: Ustawiłaś ten niesamowity szablon z Loganem! Już pisałam na Pandzie, że to cudeńko, ale nie zaszkodzi się powtórzyć c:
    Mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz tworzyć grafikę, bo naprawdę idzie Ci świetnie.
    PS: Sygnaturka Rinne jest świetna!
    pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja teraz zaczęłam nadrabiać wszystkie filmy superbohaterskie, trochę się tego nazbierało :)

      Usuń
  3. 25 czerwca blog zostanie przeniesiony do zakładki "zawieszone", jeśli nie pojawi się żadna nowa treść.

    Pozdrawiamy,
    katalog grafików

    OdpowiedzUsuń