1/12/2016

[14] Nowy Rok

Znowu zostawiłam ten blog na ponad miesiąc. Cóż, nie mam motywacji. Ale skoro sesja już puka do drzwi, trzeba wchodzić się jakiejkolwiek roboty, byleby tylko się nie uczyć. Też tak macie? :)
Mam dla was dwa nagłówki - jeden przygotowany z oreuis na imprezę graficzną do Grafiki Centaura (zapraszam tam serdecznie, oreuis robi świetnie rzeczy :3), a drugi to zapowiedź mojej notki, która pojawi się na Pandzi.
Wkrótce stukną mi dwa latka spędzone w szabloniarskim świecie. No kto by pomyślał?

   

3 komentarze:

  1. Ach! Druga praca jest świetna! Kolory też bardzo ze sobą współgrają! Pierwsza mi się niestety nie wiem dlaczego nie wyświetla, ale jeżeli była robiona z oreuis to wpadnę do niej i zobaczę! :)
    Serio to już 2 lata? Podziwiam cię!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy spis graficzny! :)
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie wiem czemu ci się nie wyświetla, u mnie jest wszystko ok. Daję ci linka tutaj: http://orig07.deviantart.net/03ac/f/2016/012/3/9/dla_vanes2_by_annvanes-d9noexj.png

      Usuń
  2. Nasza współpraca! <3
    Drugi nagłówek też mi się podoba :) X-men <3 po prostu cudeńko c:
    Dziękuję również za reklamę mojego bloga :>
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń