6/05/2015

[06] Marzenia się spełniają?


Czyżby marzenia naprawdę się spełniały? Od jakiegoś czasu marzę, żeby pracować w wydawnictwie mangowym. Okazało się, że to nie tylko marzenie. Wysłałam jednego maila z pytaniem. Odpowiedziały mi dwa wydawnictwa i złożyły propozycje. Jedno chce mnie przyjąć na staż, drugie dać mi pracę. Jestem w wielkim szoku i nie wiem, czy już mogę skakać ze szczęścia. Rozsądek podpowiada mi, żeby poczekała aż podpiszę umowę. Na razie się go słucham.
Na weekend jadę z Kaeru i paroma osobami poza miasto i będziemy oblewać zakończenie szkoły, zakończenie matury i moje znalezienie pracy (jeszcze nie jesteś pewna! bo zapeszysz!).
Wszystkie dzisiejsze prace powstały wczoraj. Z każdej jestem dumna, bo wiem, jak powstawały - wybieram gif/zdjęcie/render, wrzucam do Szopa, wrzucam tekstury, tekst, koloryzacja, zapis. Zrobienie każdej z nich zajęło kilkanaście minut i jak na taki czas tworzenia, naprawdę mam powody do dumy.
Będzie można mnie wkrótce zobaczyć na WolfieGee w notce urodzinowej. Taka mała reklama dla moniki :)
 

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że zrobiłaś pracę z Måns'em - podobał mi się jego eurowizyjny występ i piosenka. Drugi nagłówek za to oczarował mnie raczej kolorami. Przyjemna pracka.
    Ani się nie chwal w ile powstawały te grafiki. :P
    Życzę powodzenia w podbojach tych wydawnictw, ja zaczynam już na poważnie załatwiać pracę na wakacje i nom, nie jest tak źle...
    Łooo, jak miło. :) Dziękuję za kryptoreklamę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Audycja zawierała lokowanie produktu" :D
      Drugi nagłówek miał być taki przyjemny dla oka, najwyraźniej się udało :)

      Usuń
  2. Obydwa nagłówki są naprawdę ładne. Ten przystojniak najwidoczniej wygrał nie tylko Eurowizję, ale i Twoją notę. ;D

    Nie spij se tam za bardzo na wypadzie poza miasto, bo będzie Cię głowa bolała i będzie Ci smutno. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zupełną rację odnośnie Månsa, bardzo mnie urzekł <3
      Ja się nie smucę, ni... Poza tym nie będzie za bardzo czym się spić, chyba że wychleję całą colę ;__;

      Usuń
    2. Obie prace mi się podobają, ale jako że jestem nieprzytomna po wypadzie, to wszystko wygląda tak samo @.@
      Lovvvv <3

      Usuń
    3. Jesteś tak nieprzytomna, że nawet odpowiedziałaś na komentarz Kociaka xp

      Usuń
  3. Oooo, moja golonka <3 ("Shin" to po japońsku "goleń" xD)

    Gratuluję skończenia szkoły, zdania matury i takie tam, ale to już wiesz :)

    No, ten tego, prace ładniutkie, mi się akurat bardziej podoba ta z Shinem, ale z tył ładnym panem też jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Shinem jest taka bardziej prosta i jest ładna w swej prostocie :)

      Usuń