6/12/2015

[07] Tak

Dzisiaj byłam na ostatnich korepetycjach w tym roku szkolnym. Mogę nareszcie odpocząć od nauczania dzieciaczków, chociaż dodatkowa kasa zawsze jest mile widziana.
Odpowiadając na mój poprzedni post: tak. Marzenia się spełniają. Od poniedziałku 15.06 zaczynam praktyki w jednym wydawnictwie, drugie odwiedzam we wtorek i mam już na ostro zabrać się do pracy. W związku z tym zrezygnowałam z edycji w Wanted Team - robienie tego samego w pracy i w wolnym czasie chybaby mnie zabiło.

5 komentarzy:

  1. Odmawiam napisania komentarza, ponieważ nie zalinkowałaś drugiej pracy :<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciekawsze, że ona jest zalinkowana. Nie wiem czemu nie chciało współpracować, ale działa ;p

      Usuń
  2. Śliczne są te prace. Takie... Subtelne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś Ci te miniatury zasłania, bo pierwszy nagłówek mogę otworzyć tylko przy lewej krawędzi... Według mojego Chroma to prawa kolumna. O.o
    Fajne prace. Nasuwa mi się słowo "grzeczne". Taaa, jasne. :P Lubię takie kolorki, poza tym kompozycje są trafione.
    Gdybym miała wybierać, to hmm.. drugi mnie bardziej przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwszy nagłówek, drugi też jest świetny. Kolorystyki w obu są takie delikatne <3

    I gratuluję pracy <3

    OdpowiedzUsuń